DN2 (E85) - Bucuresti-Siret

DN2 (E85) - Bucuresti-Siret
0

Incepe sa se observe din ce in ce mai clar ca solutia DN2+1 pentru E85 (DN2) a fost o idee foarte gresita.

Din nefericire, cei care au sustinut-o cu tarie (Asociatia ProInfrastructura si Cristian Bogdan alias Cristi5) nu sint suficient de onesti incit sa recunoasca ca au gresit, ci propun reguli birocratice suplimentare, asemenea comunistilor care nu voiau sa recunoasca faptul ca sistemul este gresit si, in schimb, dadeau vina pe oameni ca nu se ridica la nivelul sistemului comunist:

Salut Bogdan!

Implementarea 2+1 nu este o idee rea. În fapt, API nu sunt primii și singurii care o susțin.

Într-adevăr, sunt aspecte care pot fi îmbunătățite: pre-semnalizarea - atât orizontală CÂT ȘI VERTICALĂ, limitele de viteză (nu poți limita toți participanții la trafic la 80 km/h pentru că s-a dus naibii ideea de 2 benzi prin care se facilitează depășirea vehiculelor lente… păi dacă vehiculul meu lent, un tir, merge cu 80-90… mașina trebuie să meargă cu 90-100 să depășească… nu?), poate chiar mai multe separatoare de sensuri etc.

În plus, trebuie extins și la restul drumului pentru evitarea creării de cozi, cât și prin localități unde și acolo trebuie implementat ceva diferit față de acum pentru a nu permite traficul a 2 mașini în paralel pe banda de circulați și acostament.

Efectul scontat și pe care l-am observat personal a fost acela de calmare a nebunilor din trafic. Fiind ceva experimental, e prea devreme să tragem linie și să vedem nr de accidente de dinainte și după.

Eu unul sunt pro în continuare. Nu sunt de acord cu exprimarea că reguli suplimentare = comunism.