CF800 București - Constanța

CF800 București - Constanța
0

#1

Reabilitare poduri Dunărene:

Se poate vedea din filmare, ca se circula cu aproape 100 km/h pe ambele poduri.

Pe relația București - Constanța rămân însă 5 puncte cu probleme:

  1. Macazele de la ieșirea din București Nord, pe care se trece cu 5-10 km/h. Măcar cele pe care trenurile din BucN. pleacă spre Constanța și Ploiești ar trebui aduse la un standard normal, să zicem minim 50 km/h.
  2. Trecerea prin gara Ciulnița, acum pe o linie cu 140 în loc de 160 și pe a doua cu 70 în loc de 160
  3. Trecerea prin gara Fetești, acum cu 50, în loc de măcar 120 (după gara Fetești spre podul de la Borcea urmează o limitare la 120, apoi podul în sine cu 100, așadar prin gară nu e nevoie neapărat de 160, dar măcar 120 să fie, pentru continuitate. Toată gara Fetești, incl. clădirea trebuie reabilitată.
  4. Podul în curbă din fața centralei de la Cernavodă. Acum cu 50 în loc de măcar 100.
  5. Liniile din gara Constanța și peroanele.

Evident totul se poate face cu fonduri europene.


#2

Îl monitorizăm până cade…


#3

Informare Brigada de Poliție Rutieră București:
Începând cu data de 19.11.2018, în intervalul orar 00.30-04.00, se vor efectua lucrări de instalare echipamente pentru monitorizare specială a Podului Constanța.

Deci, în loc să ne apucăm de făcut ceva la el, îl monitorizăm. Pe principiul să știm când a căzut.