Centuri rutiere la nivel de DN

Centuri rutiere la nivel de DN
0

#1

Aici vom discuta despre toate centurile rutiere la nivel de DN, inclusiv cele cu 4 benzi (gen Adunatii Copaceni sau Brasov). Centura Bucuresti (DNCB) are subiect separat. Centura Bacau se gaseste la autostrazi.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-anun%C5%A3at-c%C3%A2%C5%9Ftig%C4%83torul-contractului-pentru-0

A fost desemnată câştigătoare oferta depusă de TIRRENA SCAVI S.p.A, iar valoarea de semnare a contractului este de 272.432.921,95 lei fără TVA.

Rezultatul procedurii de atribuire a contractului Proiectare şi Execuţie Varianta de Ocolire a Municipiului Timișoara Sud a fost comunicat astăzi, 27.02.2018.

Durata contractului este de 150 luni, din care 6 luni proiectare, 24 luni execuţie şi 120 luni perioada de notificare a defecţiunilor (garanţie conform duratei ofertate în cadrul factorului de evaluare).

Contractul va putea fi semnat după epuizarea perioadei de depunere a contestaţiilor sau după soluţionarea eventualelor contestaţii.

Informaţii suplimentare :

Obiectul contractului este proiectarea şi execuţia a 25.690 km de drum național nou la standarde europene. Pe lângă beneficiile locale, acest proiect are ca principal scop fluidizarea traficului intern dar şi acelui internaţional de tranzit care intră în țară prin zona Stamora Moravița, se desfășoară pe DN 59, ajunge în zona Timişoara și se îndreaptă către centrul țării pe DN 6 sau pe sectoarele de autostradă Arad – Timișoara – Lugoj.


#2

Aici gasiti traseul. Daca nu gresesc, s-a optat pentru varianta 1, cea rosie. Incepe din DN59 si pana la capatul actual al centurii in DN6 in est.

http://cdn1.tion.ro/2010/07/traseu_centura_timisoara_sud.pdf


#3

Parerea lui gigi: cred ca s-a optat pentru varianta corecta (daca este cea rosie). Timisoara avea nevoie de un fel de drum periferic acolo, in sud-est. O varianta prea deparatata ar fi ramas probabil aproape goala si nu-i ajuta cu nimic pe cei din zona. Daca traficul o va cere, atunci pe varianta 5 (cea mai estica) se poate face ulterior o autostrada de centura. Prea curand eu nu intrevad insa aceasta necesitate. Hai sa vedem intai realizat proiectul care a fost licitat si apoi mai vedem. Dupa ce acesta va fi gata, urmatorul pas logic ar fi ceva asemanator, poate la nivel de half-profile, in nord, plecand din A1, pe la Sanandrei, apoi pana in DN6. Si apoi mai departe prin vest pana la DN59, ca sa inchida inelul. Acel half-profile poate ulterior sa serveasca drept inceput al autostrazii Tm-Belgrad. Si asta pentru ca centura aceasta la nivel de 1+1 nu se leaga de A1, ci doar de centura nord-vest existenta. Iar A9 TM-Belgrad trebuie sa se lege de A1, si mai ales sa ofere continuitate pe relatia nord-sud, adica spre Arad.


#4

Centura Targu Jiu fimata de noi:

Imagini aeriene din 1 iulie 2018


#5

super filmare, multumim spooky


#6

Pacat… arata precum centura Suceava. Ce e interesant e ca majoritatea structurilor sunt realizate, cine o sa castige la relicitare, are practic o misiune destul de usoara !


#7

o postare a fost mutată într-un nou subiect: Centura Suceava


#8

Post rezervat


A fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și construcția Variantei de Ocolire a Municipiului B ârlad

Astăzi, 09.08.2018, a fost finalizat procesul de evaluare pentru ofertele depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului „Proiectare și Execuție Varianta de Ocolire a Municipiului Bârlad" și au fost transmise adresele de comunicare a rezultatului procedurii catre toti ofertantii.

Ofertantul desemnat câștigător este ASOCIEREA S.C. TEHNIC ASIST S.R.L. - S.C. TASS INFRA LOGISTIC S.R.L. , având preţul de 132.050.652,68 Lei fără TVA și un punctaj total de 100 de puncte , din care 60 de puncte pentru componenta financiarăși 40 de puncte pentru componenta tehnică .

Semnarea contractului de achizitie publica va fi posibilia dupa solutionarea eventualelor contestatii/ plangeri formulate in cadrul procedurii de atribuire.

CNAIR S.A


#9

https://www.youtube.com/watch?v=EUuuGWbDpq0

Cred că imaginile vorbesc de la sine.

2 oameni, 6 utilaje și o platformă care cred că venea să ridice un buldo…

Mai bine ar rezilia contractul, așa cum s-a întâmplat în cazul variantei ocolitoare de la Târgu Mureș… unde tot ei COPISA au realizat abia 35%…

Am înțeles că firma mamă ar avea probleme financiare acasă la ei și s-ar putea ca asta să afecteze operațiunile din România (sau doar din RO)…


#10

#11

#12

#13

S-a semnat contractul de proiectare și execuție a Variantei de Ocolire a muncipiului Bârlad

În cursul zilei de astăzi, 23 octombrie 2018 , CNAIR SA a semnat contractul de proiectare și execuție a Variantei de Ocolire a municipiului Bârlad cu ofertantul declarat câștigător, Asocierea Tehnic Asist SRL - Tass Infra Logistic SRL .

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Variantei de Ocolire a municipiului Bârlad, care este formată dintr-un segment distinct și anume Varianta de Est care se desfășoară între DN 24, la intrarea în Barlad și DN 24, la ieșire din Baâlad spre Vaslui, în lungime de 11,28 km . Prin execuția acestui contract se va realiza decongestionarea traficului de pe raza localității Bârlad, prin redirecționarea traficului greu în afara orașului.

Valoarea contractului este de 132.050.652,68 LEI fără TVA , echivalentul a 28 milioane Euro fără TVA, având un cost/ km de 2,49 milioane euro fără TVA.

În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestor contracte este de 30 luni, din care 8 luni pentru activitatea de proiectare și 22 luni pentru execuția lucrărilor.

Menționăm că Antreprenorul a ofertat o perioada de garanție a lucrărilor de 7 ani .


#14

E bine ca au semnat. Centura e la 2 sau 4 benzi ? Majoritatea sunt la 2 benzi.


#15

Din cate stiu la 2 benzi.


#16

Dar, oare noi nu gandim in viitor ? Vedem pe an ce trece , ca nr. de masini este si mai mare. Of…:triumph:


#17

Circul interventiilor " Justitiei " in afaceri in care domnii si doamnele judecatori nu au nici o competenta ( constructia infrastructurii ) continua .
Doar suntem , nu-i asa , stat de drept , cu multi procurori si multe dosare penale facute degraba , pentru orice , de la ursul prins in lat in Dambovita la gura gospodariei batranului la avionul care iese de pe pista la Bacau .
Timisoara este a doua zona economica a tarii .
Prin Timisoara trece un trafic rutier semnificativ , provenit din strainatate , cu scop comercial .
Din martie 2017 este un constructor desemnat pentru centura Timisoara Sud , 25 de km de drum national , constructor contestat si plimbat in procese de atunci .


#18

Corect. Dar mai asteptam , sa fie judecata contestatia - sa nu mituiasca cineva - .
In aceasta tara in care noi traim, exista o intrebare ; " Dar ,daca fura ? "
Nimeni nu poate face nimic ,in tara asta…daca fura ? of…:triumph::triumph:


#19

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-licita%C8%9Biei-pentru

Astăzi, 13.11.2018, a fost finalizată Procedura de achiziție publică a lucrărilor de “Refacere sistem rutier DN22H km 0+000 - 1+590, Varianta Ocolitoare Oraș Babadag”.

Ofertantul declarat câștigător conform criteriilor din documentația de atribuire este S.C. Oyl Company Holding Slobozia cu o ofertă în valoare de 4.366.062,068 lei fără TVA.

Termenul de execuție este de 6 luni de la data ordinului de începere a lucrărilor, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 36 de luni.

După expirarea perioadei legale de depunere a eventualelor contestații, respectiv 20 noiembrie 2018, se va semna contractul de execuție.

Daca nu ma insel, firma Oyl din Slobozia este aceeasi care executa acum si reparatiile de pe A2 Lehliu-Drajna, adica asterne asfalt 2 straturi. Calitate mediocra, insuficient pentru o autostrada. Poate la Babadag merge…

Sa mai precizam ca la Babadag nu este o centura in adevaratul sens al cuvantului, ci o varianta de mers tot prin oras, dar nu chiar prin centru, varianta obligatorie pentru traficul greu si care acum este ca dupa bombardament.


#20

Centura Rădăuți prinde contur…

via DRDP Iași