A7 Ploiești - Buzău - Focșani - Bacău - Pașcani - Suceava - Siret

Discuții despre A7 si mai ales despre proiectul cel mai avansat, Centura Bacău, la profil de Autostradă.

12.04.2017 (CNAIR) S.A. a transmis Antreprenorului turc EKO INSAAT VE TICARET A.S., înștiințarea de reziliere a contractului pentru execuția Variantei de Ocolire a Municipiului Bacău, după ce antreprenorul turc a anunțat oficial că este în imposibilitatea de a susține financiar lucrările. Până la data rezilierii contractului constructorul reuşise să execute doar 2% din lucrări.

15.12.2017 CNAIR SA a transmis în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) anunţul de participare pentru procedura de atribuire a contractului „Proiectare şi execuţie varianta de ocolire Bacău”.

Obiectul contractului este reprezentat de constructor a 30,8 km de drum nou la standarde europene, din care 16,269 km la profil de autostradă.

Durata contractului va fi minim 96 de luni, dintre care 6 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi minim 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor. Perioada de garanţie poate creşte la 84 de luni în funcţie de oferta din cadrul factorilor de evaluare.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru data de 12.02.2018.

12.02.2018, ora 16:00, au fost depuse în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) următoarele oferte pentru procedura de achiziție publică a contractului “Proiectare și execuție varianta de ocolire Bacău”:

Asocierea IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET A.S - SC TANCRAD SRL
Asocierea SC PHOENIX TRANSBAC SRL - SC TELOR INVEST SRL - IMPRESA DI COSTRUZIONI ING. E MANTOVANI SPA - SC DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI SRL - SC SEARCH CORPORATION SRL
Asocierea SC SPEDITION UMB SRL - SC TEHNOSTRADE SRL
Asocierea SC TEHNIC ASIST SRL - INGSTROYENGINEERING EOOD - SC HOMSTRADE SRL - PATSTROY 92 AD - SC PROIECT CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL
Obiectul contractului este proiectarea și execuția lucrărilor de construire a 30,8 km de drum nou la standarde europene, din care 16,269 km la profil de autostradă.

Valoarea estimată a contractului este de 773,650,651 RON fără TVA, iar durata acestuia este de minim 96 de luni și include: 6 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de execuție a lucrărilor și minim 60 de luni perioada de garanție (ce poate crește la 84 de luni, în funcție de perioada de garanție ofertantă în cadrul factorilor de evaluare).

Centura Bacău reprezintă unul dintre cele mai importante proiecte pentru zona Moldovei. Prin lansarea acestui obiectiv s-a depăşit valoarea de peste 4 miliarde de euro a proiectelor lansate în SEAP de CNAIR SA în 2017.

Evaluarea ofertele amânată până pe 30 mai…

Post rezervat


A fost desemnat câștigătorul pentru proiectarea și construcția Variantei de Ocolire Bacău

Astăzi, 09.08.2018, a fost comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului " Proiectare și Execuție Varianta de Ocolire Bacău " și au fost transmise adresele de comunicare a rezultatului procedurii către toți ofertanții.

Ofertantul desemnat castigator este Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL , având preţul de668.330.294,63 Lei fără TVA, și un punctaj total de 100 puncte, din care 60 de puncte pentru componenta financiară și 40 de puncte pentru componenta tehnică.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibiliă dupa soluț ionarea eventualelor contestații / plângeri formulate î n cadrul procedurii de atribuire.

Durata contractului cuprinde 6 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de execuție a lucrarilor și o perioadă de garanție de 84 de luni.

Realizarea contractului presupune proiectarea și execuția lucră rilor de construire a 30,8 km de drum nou la standarde europene , din care 1 6,269 km la profil de autostradă .

CNAIR S.A

ULTIMA ORĂ: CNAIR poate semna în câteva zile contractul pentru Centura Bacăului. CNSC a respins contestația IC Ictas Insaat Ve Ticaret AS

o veste buna - UMB se pot apuca de munca acolo

Chiar repede ar putea, cred că în mare are terenul liber și o parte e „defrișat”.

Deci ? Daca vrei poti .

Defapt ce a respins CNSC a fost a doua contestație a turcilor de la ICTAS.

Mai avem de așteptat până se lămuresc lucrurile, considerând că prima contestație a turcilor a fost admisă.

Cred ca aici e marea problema la CNAIR -sa asteptam ,sa amanam si tot asa trec ani.

da, la capitoul acesta reputația e foarte proastă. și chiar și după ce dă cu bâta în baltă mai dă încă o dată, recidivează. adică înloc să revină la documentație/evaluări nu știu ce, după ce CNSC admite o contestație, ei contestă decizia și am văzut cu toții că asta înseamnă timp pierdut că oricum pierd din nou mai sus.

Poate sunt conditionati de cei de MT. in functie de buget , tu ce zici ?Daca nu ai bani de ce sa te apuci - ca la o casa cand o construiesti.

Păi cu siguranță MT joacă un rol important. Poate nu în cazul acesta specific al contestațiilor. În cadrul MT există un departament DGOIT, care teoretic ar ar fi la fel de răspunzător pentru strategii și implementarea proiectelor. Nu chiar totul e în curtea cnair așa cum blamează mulți.

Comunicat de presă

Câștigătorul pentru proiectarea și execuția Variantei de ocolire Bacău rămâne același și după reevaluarea ofertelor

15.11.2018

Astăzi, 15 Noiembrie 2018, CNAIR SA a finalizat procesul de reevaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurii “Proiectareș și execuție Varianta de ocolire Bacău”, în baza deciziilor de soluționare a contestațiilor emise de către Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.

Prin urmare, CNAIR SA a desemnat câștigătorul contractului de proiectare și execuție a variantei de ocolire a municipiului Bacău ca fiind Asocierea SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE SRL cu o valoare a propunerii financiare de 668.330.294,63LEI fără TVA, echivalentul a 142 milioane Euro fără TVA.

Obiectul principal al contractului “Proiectare și execuție Varianta de ocolire Bacău” îl reprezintă proiectarea și execuția lucrarilor ce constau în 30,8 km de drum nou la standarde europene, din care 16,269 km la profil de autostradă.

În conformitate cu prevederile contractuale,durata de realizare a acestui contract este de36 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare și 30 luni pentru execuția lucrărilor. Menționăm că ofertantul declarat câștigător a ofertat o perioada de garanție a lucrărilor de 7 ani.

Procesul de semnare a contractului va putea fi inițiat doar după expirarea noii perioade de depunere a contestațiilor, adică 10 zile de la transmiterea comunicărilor privind rezultatul procedurii.

În situația în care vor fi înregistrate contestații împotriva rezultatului procedurii, CNAIR SA va trebui să aștepte soluționarea acestora pentru a iniția procesul de semnare a contractului.

A fost semnat contractul pentru construcția Variantei Ocolitoare a Municipiului Bacău!

Varianta de Ocolire a Municipiului Bacău va avea o lungime de 30,8 km, din care 16,269 km vor fi construiți la profil de autostrada, iar finanțarea va fi asigurată din fonduri europene.

Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL va proiecta și va construi această Variantă Ocolitoare în termen de 36 luni, din care 6 luni sunt alocate proiectării și 30 luni execuției lucrărilor. Antreprenorul va oferi de asemenea o garanție a lucrărilor de 7 ani.

Contractul în valoare de peste 668 milioane lei, fără TVA (echivalentul a 142 milioane Euro) a fost semnat astăzi la Bacău de Directorul General al CNAIR, Narcis Neaga și de reprezentanții antreprenorului, in prezenta ministrului transporturilor, Lucian Sova.

Informații suplimentare:

Varianta de ocolire a Municipiului Bacău va traversa lunca dintre râurile Siret și Bistrița, tranzitând zonele administrativ teritoriale ale localităților Luizi, Călugăra, Sărata, Nicolae Bălcescu, Letea Veche, Săuceşti, Iteşti şi Hemeiuş.

Pe traseu vor fi construite 12 poduri și pasaje precum și un nod rutier, la intersecţia cu DN 2F, care va asigura atât accesul spre și dinspre autostradă cât și legătura cu Centrul Municipiului Bacău.

Lucrarea este amplasată la sud, est şi nord de Municipiul Bacău şi presupune realizarea unui sector comun cu traseul Autostrăzii Moldova, a unor conexiuni cu DN 2 la sud și la nord de municipiul Bacau și a unor conexiuni cu DN 15 și cu DN 11, la vest de acest Municipiu.

Varianta ocolitoare a Municipiului Bacău va facilita legăturile între localităţile aflate în vecinătatea Municipiului Bacău inclusiv pe DN2F, DN 2G, DJ 119 şi DJ 207F.

Prin construcția acestei Variante de Ocolire se dorește în special devierea traficului greu în afara zonei urbane, cea ce va duce la fluidizarea traficului din zonă, reducerea degradării arterelor existente în municipiu, reducerea semnificativa a poluării și creșterea gradului de siguranţă rutieră.

Salutare. La Multi Ani !.

Deci sunt ceva contracte semnate ,asta e bine . Asteptam sa inceapa sa dea si cu sapa , sau Excavatorul.

Multa sanatate va doresc tuturor

Multi ani !
…si tot asa [ca evolutie :slightly_smiling_face:] ! >> http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=474.msg227803#new

Adica cu " BAN " forevar…:smile:

Ultimele imagini din dronă cu Autostrada A7- Centura Bacău Pod Bistrița - Pod canal Bistrița (Ruși-Ciutea) filmate de „Radu P Drum”:

Legat de SF+PT Ploiesti - Bacau:

Antreprenorul (Consitrans) a depus pentru obținere Certificate Urbanism. Dar, există probleme:

  • majoritatea primăriilor pe unde trece autostrada sunt primării roșii - posibil să tragă de timp
  • primarii nu semneaza nimic, nu emit aceste certificate, ele sunt emise de UAT aflat in subordinea Min. Dezvoltarii, dar primarii trebuie sa furnizeze f. multe informatii; Ministrul Dezvoltarii a vorbit insa deja cu cei din UAT sa incerce sa obtina cat mai multe din actele necesare fara ajutorul primariilor, pentru a urgenta treaba. Mai ales in Moldova situatii proprietatilor e mai putin bine pusa la punct decat in Transilvania si deci ar putea sa apara mari probleme, dar se incearca compensarea acestor probleme dandu-se ajutor primariilor din zona pentru rezolvarea tuturor problemelor.
  • au fost solicitate ANCPI/OCPI planurile parcelare pentru coridor, coridorul exact din SF se predă marți pe 21 iulie și va fi trimis la OCPI, astfel, miercuri s-a stabilit întâlnire cu Mariana Ioniță + OCPI și Ciobanu din Minister și încă cineva pentru a mișca mai repede lucrurile.

Exproprieri: se va face un acord cadru cu 3-4 companii, unul subsecvent pe măsură ce se rezolvă/identifică parcelelele. Acest acord cadru va fi pe Evaluare și Cadastru… per total se va câștiga mult timp astfel încât când va fi cazul să se intre în teren să lucreze, să aibă front liber. oricum, culoarul de expropriere este de 100 de metri lățime, suficient pentru a face chiar 3 benzi pe sens în viitor

Astfel, în 2 săptămâni se estimează să avem gata Caietul de Sarcini pe Cadastru + Evaluare, apoi se face Referatul de Necesitatea și Valoarea Estimată în baza acestora…încă 2 săptămâni.

pe partea de Mediu: sunt în lucru obiectivele specifice, în special pentru Lunca Buzăului unde am înțeles că ar fi o zonă protejată. dar și aici se fac demersuri pentru accelerare. au venit și cei de la Ministerul Mediului (prima lor participare) și au termen 10 zile să pună l apunct documentația, deci pe 23 ar trebui să le avem (obictivele specifice), ca să se înceapă apoi procedura la Ministerul Mediului. până atunci să iasă și certificatele de urbanism + notificările.

Am înțeles că ar fi probleme cu mediul pe Sibiu - Făgăraș că sunt multe arii protejate.
Cei de la consitrans erau puțin supărați că trebuie să facă așa multe studii geo și într-un timp scurt… dar contractul asumat de ei zice 73 de zile.

Astăzi se lucrează cu 2 foreze din cele 7 foreze.
Restul de 5 foreze sunt în recuperare în perioada 16.07-24.07.2020 (recuperare la Techirghiol, la namol sau cum = ???)