A3 Cluj Napoca - Oradea - Borș

Chiribis - Biharia ,lotul e atribuit , dar au pornit lucrarile in santier ?

Mai devreme de decembrie nu văd să înceapă lucrul… au totuși 6 luni de proiectare.

pai ei nu merg pe proiectul vechi ?

Nu numai ca trebuie sa-si asume proiectarea (contractul este proiectare + executie), deci trebuie sa o ia la bani marunti, sa fie convinsi ca e buna, dar chiar mai mult, trebuie sa faca o expertiza a lucrarilor deja executate. Din expertiza aia va rezulta ce trebuie sa faca cu de ex. cu pilele pe jumatate executate si cu armatura lasata sa rugineasca. Poate ca sunt bune asa, sau poate trebuie bagate alte armaturi cu pasta speciala polimerica in beton si taiate mustatile existente, sau poate toata pila mai trebuie imbracata inca o data cu armatura si beton sau poate trebuie daramata si refacuta…

Deci e un pic de munca la Chiribis - Biharia inainte de incepe sa lucreze in teren. Probabil abia in vara 2021 vor intra serios in teren.

Iar lotul urmator Suplacu - Chiribis deocamdata e cam in aer (nu e inca re-licitat). Ori abia impreuna cele doua loturi aduc o plus-valoare reala. Deci spooky, ce ne poti spune de Suplacu - Chiribis?

ooooo- e belea, frate.
o frecam aproape un an.
naspa.
:face_with_hand_over_mouth:

Luni se va deplasa comisia de recepție pe lotul Iernut-Chețani.
Se va face recepția la nodul rutier de la Iernut, iar marți se face devierea de trafic la Iernut prin nodul rutier urmând să înceapă finalizarea celor 70 de metri din autostradă, unde actualmente avem un giratoriu. 24 de ore de lucru la foc continuu, conform antreprenorului.

Vineri, 18 septembrie este programată darea în trafic a întregului lot de autostradă, inclusiv descărcarea la Chețani, unde se va merge pe plan de management a traficului (adică pe răspunderea constructorului).

1 Like

Super!
La prima mea postare pe acest forum, mă bucur să citesc că lucrurile se mișcă mai bine în domeniul infrastructurii rutiere.
Sunt vești foarte bune! Se pare așadar că de săptămâna viitoare se va da drumul la trafic și pe cei aproape 18 Km (17,9 Km mai exact) dintre Iernut și Chețani.
Împreună cu cei 13,7 Km de la Ungheni se vor face un tronson de aproximativ 32 Km, dar sunt foarte importanți pentru descongestionarea traficului din Iernut, Cuci și Luduș.
Mai departe, spre Câmpia Turzii - pe lotul celor de la Straco - cei de la Marcu Company trag tare la terasamente în zona Hădăreni, iar cei de la Baxcom lucrează intens la structuri.
Dacă lucrările continuă în acest ritm, sperăm ca la finele anului viitor să se deschidă traficului și ultimul tronson dintre Cluj și Târgu Mureș.
Doamne ajută!

Salut și bun venit pe Dezbate!

Așa cum am zis, nu se pare, e sigur că pe 18 se va da drumul la trafic. Rămâne de văzut ora.

Speranțele mele se leagă nu doar de Câmpia Turzii - Cheațni, dar și de Iernut - Târgu Mureș.

Dacă Straco păstrează mobilizarea și nu se ceartă cu sub-contractorii (să nu-i plătească la timp, de exemplu), zic că lucrurile vor merge bine. Spre deosebire de alți actori de pe piață, Straco se pare că a reușit să se pună pe picioare.

1 Like

Suplacu de Barcau - Chiribis …stim ceva … cu progres 50%

Exact, Suplacu-Chiribis, asta am intrebat si eu acum cateva zile. Ar fi bine sa vedem licitatia pornita cat mai repede. (adica re-re-repornita, ca daca nu gresesc, ar fi a patra strigare).

E asa dificil acel lot >

Acum câteva minute s-a deschis circulația prin nodul rutier de la Iernut. Astfel că antreprenorul va lucra acum la foc continuu să finalizeze lotul de autostradă (70 de metri pe amplasamentul vechiului giratoriu).

super

Salut. Acest tronson e asa dificil ,Suplacu - Chiribis ?

Nu e dificil, ba chiar e finalizat undeva la 50-60%, cu debleele mari sapate, ceva structuri verticale inaltate si marele pod de 1,8 km peste lacul de langa Suplacu gata si el. Exproprieri gata, relocari de sonde realizat! Iar in rest nu sunt probleme, e un lot relativ lin, de campie-dealuri usoare.

Doar ca trebuie facut, ca este intre alte doua tronsoane deja semnate ! Iar utilitatea acelor tronsoane deja semnate este extrem de mica fara lotul acesta de mijloc. Mai mult se complica lucrurile la Chiribis, unde trebuie relocat DN-ul actual. Jumate relocare e pe lotul deja semnat, si cealalta jumate e pe lotul asta. Ce facem, lasam Dn-ul sa ajunga in camp o perioada? Dam bani aiurea pe o conexiune provizorie?

deci , asteptam , nu ?

pai nu stiu, am tot intrebat de lotul asta, dar nu am nici un raspuns. Probabil sunt prinsi cu altele, gen deschiderea de azi de pe A3 zona Ludus.

Bine doar nu merg toti din MT la inaugurare ?

Am incercat sa le dau o circumstanta…

multumesc