A1 Nădlac - Timișoara - Lugoj - Deva

A1 Nădlac - Timișoara - Lugoj - Deva
0

Se poate sa fie selectat " Salini " ?-mai ales ca au si ceva proiecte ?

Da. Se poate. Acum se numesc “Salini Impregilo” si sunt in curs sa-i absoara si pe cei de la Astaldi.

“Pentru atribuirea acestui contract, CNAIR a optat pentru utilizarea procedurii de licitație restrânsă, procedura ce va fi derulată în două etape.”.
Deci se poate sa fie atribuit acestei firme - atunci ar putea demara mai repede , mai ales ca ei au fost pe acel lot . Nu ?
Tks.

Mai repede nu, dar apare un contact real in faza 2 intre firmele alese si reprezentatii statului. Se numeste negociere. Negocierea spagii.

In sistemul de licitatie clasica nu exista contact uman intre firme si functionarii publici, totul trebuie derulat in cadrul procedurii de licitatie, iar dupa depunerea ofertelor nimic nu se mai poate schimba in ele. Toate firmele depun in aceeasi zi in plicuri inchise, deci functionarii de stat nu pot dezvalui unei firme ce a ofertat alta, ca nu stie.

In schimb la licitatia restransa, exista o etapa a doua, in care se discuta cu firmele, ca sa se vada care e mai buna. Orice contact intre un reprezentat de firma si un functionar de stat este susceptibil de coruptie. Totusi procedura este acceptata de UE si in unele situatii are logica, aici nu prea, dar in fine…

Multumesc

:rofl::rofl::rofl:

Da doamne.
Maine e 9

Confirm că nu e mâine… Notificarea pentru inspecția de recepție e stabilită pentru data de 12 august… adică luni.

Dacă totul decurge așa cum trebuie, e foarte posibil ca tot luni să se dea drumul la trafic, asta dacă nu există alte impedimente (gen Poliția să nu-și dea acordul sau eu știu să fie o problemă în acte, ceea ce nu cred că o să se întâmple așa cum s-a întâmplat cu cei de la Aktor când au dat drumul la intrarea în București)…

salut.
asteptam dupa lotul 4 ?

:hugs:

azi e luni . :grinning:

iese ceva ? :rofl:

Cu lotul 3 sunt probleme de planeitate (nu e ceva nou, se știa)… deci recepția nu se realizează.

Cu lotul 4 se pare că totul e ok. Problema e descărcarea la nodul Ilia unde bretelele aparțin de lot 3. Se încearcă recepția lor, separat, cel puțin…

Potrivit purtătorului de cuvânt al CNAIR, Alin Şerbănescu, începerea recepţiei Lotului 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva a fost refuzată. Acesta a declarat, pentru adevarul.ro, că nu au fost îndeplinite condiţiile de calitate a lucrărilor.

„S-a refuzat începerea recepţiei pe Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva. Pe lângă neconformităţi la covorul asfaltic au apărut nişte ravenări spre taluze, nişte fisuri. Sunt probleme de calitate, iar consultantul a recomandat să nu se înceapă recepţia. În această situaţie, constructorii trebuie să corecteze neconformităţile. Orium, sunt oarecum într-o situaţie fericită că nu a fost începută recepţia. Altfel puteam începe recepţia şi să o suspendăm. Atunci ar fi avut 90 de zile la dispoziţie să remedieze lucrările, iar în caz contrar le era reziliat contractul şi pierdeau garanţia de bună execuţie şi primeau şi certificat negativ”, a precizat, pentru adevarul.ro, Alin Şerbănescu.

De pe lotul 3. Imaginile ©CNAIR

PS: Cuc efectuează o vizită „oficială” la ora 14:00… poate iar o să facă show rupând contractul în fața camerelor.

Pai nu asa trebuie sa arate versantul? Pe acolo se scurge apa :smile:

Canale de scurgere naturale Mihai… :slight_smile:

aici li s-au terminat vopseaua…

nui problema mergem si dam cu bidineaua cu var . :rofl:

" la omul sarac, nici boi nu trag " .

:triumph:

Câteva poze preluate de la Rufius de pe Facebook:

doar câteva din pozele peste 120 de poze făcute de Rufius care evidențiază diversele probleme de pe LD3. Poze făcute ieri.